Hāārākāt Cřážŷ
عايزه اتعرف  عليكو نفر نفر V2F60392

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

Hāārākāt Cřážŷ
عايزه اتعرف  عليكو نفر نفر V2F60392
Hāārākāt Cřážŷ
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Hāārākāt Cřážŷ

حـــــركــات

دخول

لقد نسيت كلمة السر

المواضيع الأخيرة
» يا مليون نهـــار ويلـــكم على احلى اعضاء فى منتدانا
عايزه اتعرف  عليكو نفر نفر Empty2012-04-17, 1:52 am من طرف haarakat

» نـــــــــــكت جميله قوى ومضحكه
عايزه اتعرف  عليكو نفر نفر Empty2012-04-12, 2:47 am من طرف Ŵẩd 3śoől ßâś MẩśtőŐl

» شعر مضحك جدا جدا
عايزه اتعرف  عليكو نفر نفر Empty2012-04-12, 2:35 am من طرف Ŵẩd 3śoől ßâś MẩśtőŐl

» رومانسى وكلامى مو منسى
عايزه اتعرف  عليكو نفر نفر Empty2012-04-12, 2:10 am من طرف Ŵẩd 3śoől ßâś MẩśtőŐl

» كلام حب جامد اوى........
عايزه اتعرف  عليكو نفر نفر Empty2012-04-12, 2:04 am من طرف Ŵẩd 3śoől ßâś MẩśtőŐl

» عشان خاطر حبيبتك او حبيبك ادخلوا وشوفوا الحب بقا ازاى من القلوب
عايزه اتعرف  عليكو نفر نفر Empty2012-04-12, 1:52 am من طرف Ŵẩd 3śoől ßâś MẩśtőŐl

» اسرار البنات وازاي تكلم اي موزه وتاخد رقم تليفونها
عايزه اتعرف  عليكو نفر نفر Empty2012-04-12, 1:47 am من طرف Ŵẩd 3śoől ßâś MẩśtőŐl

» " ازاى تخلي أي بنت تعجب بيك "
عايزه اتعرف  عليكو نفر نفر Empty2012-04-12, 1:20 am من طرف Ŵẩd 3śoől ßâś MẩśtőŐl

» اهداء الى حبيبى
عايزه اتعرف  عليكو نفر نفر Empty2012-04-12, 1:14 am من طرف Ŵẩd 3śoől ßâś MẩśtőŐl

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ميرو - 660
عايزه اتعرف  عليكو نفر نفر Bar_rightعايزه اتعرف  عليكو نفر نفر Barعايزه اتعرف  عليكو نفر نفر Bar_left 
haarakat - 621
عايزه اتعرف  عليكو نفر نفر Bar_rightعايزه اتعرف  عليكو نفر نفر Barعايزه اتعرف  عليكو نفر نفر Bar_left 
ورد الغرام - 598
حب امتلاك - 290
lovey - 236
مشاعر انثي - 207
المجروح - 178
شيتوس - 107
الفرعون - 83
MAROO - 59

مايو 2024
الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

اليومية اليومية

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

عايزه اتعرف عليكو نفر نفر

ورد الغرام
الفرعون
haarakat
ميرو
8 مشترك

انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 2]

ميرو

ميرو
المراقب العام
المراقب العام

هــــــــــــــاى انا مــــارى 22 سنه ومن قاهره المعز وعايزه اتعرف على كل الاعضاء نفر نفر علشان بدور على اصحاب وبينى وينكو عريس كمان Cool

haarakat

haarakat
Admin
Admin

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

يا فضحتي عريس وانا موجود لا مش اسمحلك انصحك

مش هتلاقي واحد زى القمر زى

عايزه واحد زى ممكن تنزالى سوق الجمعه
تلقي واحده لقطه ولا حاجه

وبعدين
انا عندى منتديات مش منتدى واحد وكلهم بيبصه على البحر وتبصي من الشباك

بتلقي ترعه

لا شك انى عريس متسبش مبروك عليكي انا وعلى فكره

لو جالك عريس تانى انا اللى جاى الاول

ده انا قارى فتحه احبسلك ابوكي والله
نورتينا ونورتي المنتدى كله لكي مني اجمل التحيات والمعاكسة

تقبلي مرورى

https://haarakat.yoo7.com

ميرو

ميرو
المراقب العام
المراقب العام

انـــــــــــــا مش عايزه اكسر قلبك بس انا هستنا لو جالى عريس تانى ساعتها افكر واختار بقا وبعدين الراجل مش بمنتدياتو يولا Cool

haarakat

haarakat
Admin
Admin

الراجل مش بمنتدياته الراجل باقسامه وموضيعه ومساهمتا
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

ميرو

ميرو
المراقب العام
المراقب العام

ثـــــــــــكر ثــــــكر ياناس وشكلى كده هقتنع بيك ولا ايه Embarassed Embarassed

haarakat

haarakat
Admin
Admin

وانا موافق عليكي مبروك عليكي انا [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اى لف ايجبت

الفرعون

الفرعون
عضو فعال
عضو فعال

انا الفرعون زعيم اليكس ممكن نكون اصدقاء انما عريس هوة واحد فى المنتدى هقولك علية علشان متتلغبطيش تيمو

ميرو

ميرو
المراقب العام
المراقب العام

ههههههههههه فرعــــــــــــــــــــــــــــون مش عـــــــــــــــــــارفه واللهى انا لسه بفكر اذا كان تـــــــــــــيمو ولا لا بس بينى وبينك كده ايه رائيك فيه ينــــــــــــــــــفع عريس يولا ولا اصرف نــــــــــــــظر وبــــــــــــــــعدين ايــــــــــــــــه ده مــــــــــــــــــحدش اتقدملى لــــــــــــــيه شــــــــــــــــــكلى بقا وحش

ميرو

ميرو
المراقب العام
المراقب العام

محدش عارفنى على نفسوووووووو ليه

ورد الغرام

ورد الغرام
المراقب العام
المراقب العام

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ازيكم يا جماعه بجد مبسوطه انى معاكم فى المنتدى وياريت اتعرف عليكم ونكون اصدقاء
اما بالنسبه لى ميرو معاش اللى يزعلك انا هافكر واتعرف عليكى واتنازل واكون ليكى خاطبه واجبلك عريس علشان نجوزك ونخلص منك ومن كتر الكلام والرغى وسيبك من تيمو ال تيمو ال يا بنتى احنا عاوزين عرسان تخض كده عتريس مخيمر سيبى الموضوع عليه هانجوزوكى هانجوزوكى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ميرو

ميرو
المراقب العام
المراقب العام

هههههههههههههههههه مش مرتحالك ياخلتى خضرا انتى وشكلك كده هتخلينى اعنس واقعد جانبك قشر بصل واغنى ظلموه ربناااااا يستر وبعدين خلينا فى تيمو مؤقتا اهو تيمو فى اليد ولا عشره على الشجر Razz

lovey

lovey
مشرف
مشرف

هاى انا ميدو من الاسكندرية 23 سنة وبينى وبينك انا كمان بدور على اصحاب وعلى عروسة برضوة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

lovey

lovey
مشرف
مشرف

هااااااااااااااااى

ممكن تلاقى عريس قدامك بس انتى اللى تدفعى المهر وتجيبى الشقة واوعى تنسى

المازون عليكى انتى

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ميرو

ميرو
المراقب العام
المراقب العام

هـــــــــــاى ياميدو ايه ده يولا انت داخل على طمع لا ياسبدى مش لعبه وبعدين ده تيمو احسن على كده ال المأ زون عليا كمان ليه يولا كنت عروسه حوله شكلى كده هكسر بقلبك واقولك خلينا اصحاب مش قولتلى بدور على اصحاب tongue

haarakat

haarakat
Admin
Admin

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

شكرا ايهوا الجمهور على التشجيع الجامد ده وبعدين ميرو كويسه برضو انتو محدش اتقدملها ليه اصلي بفكر اطلع على الشجر اللى هيا بتقول عليه لاني الشجر حلو بيخلي الواحد حر لكان الجوز بيربط الواحد

دوارى على العشره ياختي محساسني انى انا كومديونه هتحطي فى البيت ال دل تيمو ولا عشره على الشجر ال بلا واكسه بنات اخر زمان

ميرو

ميرو
المراقب العام
المراقب العام

بــــــــــــــــــلا وكسه انا يتقالى بلا وكسه وكمان بنات اخر زمن تصدقووو انا خســــــــــــــــــاره فيكو ومش عايز عريس من المنتدى ده هشوفلى عريس من منتدى تانى بااااو عليكو

مشاعر انثي

مشاعر انثي
عضو برونزى
عضو برونزى

هاى على كل الموجودين بهذا المنتدى الطيب

انا سعيدة يجماعة بنضمامى الى اسرة المنتدى واتمنى صدقتكم

ويشرفنى وجودى معكم ويارب نقدر نعمل حاجة فلمنتدى دة

تكون مفيدة لينا ولغيرنا

lovey

lovey
مشرف
مشرف

خلاص ياجميل انا مقدرش ان قلبى يتكسر انا عليا كل حاجة واحنا برضوة اصحاب اصلا

حب امتلاك

حب امتلاك
مشرف
مشرف

انا دينا
وانا نفسى اتعرف عليكى
ونكون اصدقاء
لو معندكبش مانع
اوك

المجروح

المجروح
عضو مميز
عضو مميز

ميرو

ميرو
المراقب العام
المراقب العام

ديــــــــــــــــــــــنا ياقمرايه وانا كمان نفسى اتعرف عليكى حبيبتى ويزيدنى شرف صدقتك

واهلاااا بيك مجروح معانا ويارب دايما تنورنا بس عايزين نعرف اسمك يولا ولا هو سر عسكر وسنك ومنين ولا اقولك انت سبلى البطاقه وانا اشوف منها اللى عايزاه مش يمكن تكون انت فارس الاحلام اللى مستنيها بقالى شهر فى المنتدى

المجروح

المجروح
عضو مميز
عضو مميز

تحياتى اليكى يا ميرو بس انا لو سبت البطاقه هتشوفى البينات
من عنونى الجوز يا قمر وده شئ يسعدنى انى اكون فتى احلامك بس انا
فكرت فى الموضوع ولقيت معرفه الاصدقاء فى هذا الزمن تدوم عن معرفه الاحباب
ولا تفكرى بشئ انى احرجكى ولكننى ارد عليكى رد من ضمير لا يعرف الخوف ولا الخيانه
واسمى لاسا معنديش شهاده ميلاد
عمرى عايش بئالى كتير
ومن بلاد الله
معاكى البطاقه يا قمر

ميرو

ميرو
المراقب العام
المراقب العام

ههههههههههههههههههههه ماشى ياقمر بس شكلها فعلا اسرار عسكريه او شكلك متهرب من الضرايب على العموم تسعدنى صداقتك ووجودك معانا

حب امتلاك

حب امتلاك
مشرف
مشرف

بصراحة
انا كمان عايزة اتعرف عليكى اوى اوى
ونفسى نكون اصدقاء ل
لو ميدياكيش

lovey

lovey
مشرف